logo_80

KADA JI GALI PADĖTI, O KADA NETINKA?

IDA Joga™ gali padėti atgauti vidinę pusiausvyrą, pasitikėjimą savimi. Sutvirtinti kūną, atsikratyti neaiškios kilmės kaulų ir raumenų skausmų  bei įtampos. Tinka siekintiems laimingo gyvenimo senatvėje, o taip pat – mažina stresą, padeda sukurti sąmoningą pagrindą.

IDA Joga ™ programa sudaryta remiantis moksliniais tyrimais – su amžiumi ateinančių ligų prevencijai ir geresnei gyvenimo kokybei. Praktika mažina nuovargį, stiprina raumenis, gerina koordinaciją, stiprina vidinę ramybę.

IDA Joga™ netinka, jei

  • tikitės išmokti pozų-triukų ar balansavimo ant galvos
  • jeigu uždraudė gydytojas
  • jei tikitės dinamiško aerobinio krūvio, žliaugiančio prakaito
  • jei norite “pašalinti šlakus ir toksinus”

3 IDA JOGA PRINCIPAI

  1. Simetrija ir tikslumas – a-jen-gar (angl. Iyengar)  joga, labiausiai ištyrinėta joga Vakarų kultūroje, pasižymi itin saugančiu kūną požiūriu. Pozos nėra dinamiškos, judrios, bet intensyvios – stiprina raumenis, stabilizuoja sąnarius, gerina koordinaciją.
  2. Pagarba savo kūnui, individualumui – nėra „vienintelių teisingų” jogos pozų – yra tinkamiausios pozos Jūsų kūno ugdymui. Svarbu rasti “savąjį” jogos kelią.
  3. Sąmoningumas. (angl. mindfulness) – skatiname sąmoningą kūno judesį – žinome kad galima maksimaliai koordinuoti savo kūną, būnant bet kokio amžiaus.
IDA joga

Instruktoriai

Daiva
DaivaIDA Joga praktikos, +37061436308
Daiva 2005 metais gavo tarptautinį Vadybos Vadovo magistro (EMBA) diplomą, o 2014 m. baigė Edukacinių Technologijų magistro studijas. 14 metų ji praleido dirbdama vadove tarptautiniame versle, kol 2015m. apsisprendė pasinaudoti savo ilgamete (10m.) jogos praktika ir formuoti antrąją profesinę kompetenciją – šįkart kaip jogos mokytoja.
Daiva pasirinko a-jen-gar (angl.Iyengar) jogos – labiausiai adaptuotos vakarų kultūros žmogui, mokslo ištyrinėtos jogos tarptautines studijas.
Ilgas mokymosi procesas, gilinimasis į medicininius tyrimus jogos srityje lėmė unikalios IDA Joga programos atsiradimą, po kurios žmogus jaučiasi stipresnis, pailsėjęs, ji tinka įvairaus amžiaus žmonėms, taip pat ir turintiems traumų ar negalavimų. Tai galimybė per kūno stiprinimą nuraminti protą, stabilizuoti emocijas ir sulėtinti senėjimo procesus.
Daiva yra licencijuota sporto veiklos instruktorė, sistemingai dalyvauja tarptautiniuose Iyengar jogos mokytojų sertifikavimo mokymuose, kuruojamuose Vokietijos Iyengar Jogos Asociacijos.
Silvija
SilvijaKalanetikos mankštos, +37068354678
Silvija Sakavičiūtė – Medzevičienė
,,Kalanetiką praktikuoju jau penkerius metus. Labai smagu, jog šios mankštos efektyvumo džiaugsmą matau ne tik kitų žmonių akyse, bet ir pati tai jaučiu savo kūnu. Ilgus metus ieškojau man tinkančio sporto – išbandžiau save fitness’o sporte, mėgavausi pilates’o mankštomis. Tačiau tik atradusi kalanetiką pajutau, kad šioje mankštoje galiu pritaikyti ankstesnes sportines patirtis ir pamatyti akivaizdžius rezultatus. Man kalanetika, tai gera kasdieninė savijauta ir vis naujų atradimų džiaugsmas. Kviečiu išmėginti ir tuos, kurie niekada neužsiminėjo jokia sportine veikla‘‘ .
Kalanetika vadinama viena iš šiuolaikinių mankštos sistemų – jogos, baleto bei kineziterapijos deriniu. Pratimai atliekami statinėje padėtyje, pasiekus tam tikros raumenų grupės maksimalią jėgą ir atliekant mažus švelnius pulsavimo judesius, sukuriama pasipriešinimo jėga naudojant savo kūno svorį. Neintensyvių, bet ištvermės reikalaujančių pratimų metu stiprinami vidiniai ir išoriniai raumenys. Mankštos nauda akivaizdi: formuojasi dailios ir proporcingos kūno linijos, mažėja nugaros, bei sąnarių skausmai, lavinama pusiausvyra ir formuojama taisyklinga laikysena. Kalanetikos mankšta unikali tuo, jog yra saugi, dėmesinga kūnui bei judesiui, efektyvi ir natūrali, išlaikanti savivertės ir individualumo jausmą. Kalanetika – tai efektyvus poilsis, tinkantis bet kokio amžiaus, sudėjimo ar pasirengimo žmonėms.

Atsipalaiduoti – tai priimti save ir ir aplinką, kuri supa. Tai – Labiau Gyventi.

– instruktorė Daiva

Tvarkaraštis

Dėmesio!

*Einant į užsiėmimus būtina registracija bent 2val. (rytinėms praktikoms -iš vakaro) iki užsiėmimo: joga@ida.lt arba sms +37061436308. Ačiū už supratimą – stengiamės išlaikyti kokybišką dėmesį jums, formuojant nedideles grupes.

I 10.00 -11.30  IDA Joga 11.45-12.45 pietų pertraukos joga 17.30 – 19.00 IDA Joga 19.15 – 20.45 IDA Joga (pažengusiems)
II 17.30-18.30 Kalanetikos mankšta 19.15 – 20.45 IDA Joga
III 10.00 – 11.30 IDA Joga 11.45-12.45 pietų pertraukos joga 17.30-19.00 IDA joga 19.15 – 20.45 tapybos užsiėmimai
IV 17.30 – 19.00 IDA Joga (pažengusiems) 19.15 – 20.45 IDA Joga
V 17.30-18.30 Kalanetikos mankšta
 VI  11.00-13.00 Mindfulness/ Dėmesingumo lavinimo  seminarai

Praktikuokite su lengva, judesių nevaržančia apranga, praktikos vyksta basomis. Instruktoriui svarbu stebėti rankų ir kojų sąnarius, todėl drabužiai turėtų aptempti alkūnes ir kelius arba jų nedengti.

Šaltuoju metų laiku atsipalaidavimui turėkite šiltas kojines, megztinį.

Studijoje palaikoma 22C temperatùra.

Įkvėpėjai, mokytojai

Angela Farmer

Angela Farmer

Jungtinė Karalystė

Ilgametė B.K.S.Iyengar mokinė, daugybę metų dirbusi ajengaro jogos studijose Londone, vėliau ji sukūrė unikalią, modernią jogos metodiką, ir būdama 77m. Andžela tebesurenka daugybę pasekėjų savo studijoje Graikijoje. Ji kritiškai, palankiai įvertino IDA Joga programą ir davė neįkainojamų patarimų. “Galima mokytis įvairių jogos krypčių, pas įvairius mokytojus, bet svarbiausias mokytojas slypi kiekvieno mūsų viduje”.

Victor Van Kooten

Victor Van Kooten

Olandija

Viktoras mokėsi pas B.K.S. Iyengar Londone ir Indijoje, gyveno Olandijoje. Galiausiai jis apsisprendė kurti savo jogos metodą, stebint ir klausant savo vidinio balso. “Kas aš esu? Jogos mokytojas? Vyras? Tėvas? Menininkas? Meilužis? Šie klausimai vis iškyla, kai tapau ar vaikštau vienumoje. Tačiau kai bendrauju, diskutuoju su žmonėmis aš jaučiu kaip susiformuoja nauja, įdomi asmenybė ir taip patiriu save vis iš naujo”. “IDA Joga programa yra neabejotinai viena iš programų, kuri ne įrėmins mokinius, o paskatins juos atsiskleisti ir ieškoti savo kelių”.

Audra Stonkiene

Audra Stonkienė

Lietuva

Audra mokėsi pas žymius ajengar mokytojus visame pasaulyje, užsiėmimus veda nuo 2002m., yra sertifikuota Intermediate Junior 2 ajengaro jogos mokytoja. “Išmokyte klausyti savo kūno – jis geriausiai žino ko jums reikia”.

Claus Grzesch

Austrija

Nuo 1971m.Klaus ilgai mokėsi pas B.K.S.Iyengar ir yra vienas labiausiai patyrusių mokytojų Austrijoje ir Vokietijoje. Jo mokymas – aiškus, tikslus ir skatinantis tobulėti.

“Niekada nesuakmenėkite asanoje – jūsų kūnu teka energija visomis kryptimis, ir būtu neteisinga neleisti sau ja pasimėgauti”.

Georgie Grütter

Vokietija

Georgie yra viena labiausia patyrusių Iyengar jogos mokytojų Vokietijoje, veda tarptautinius jogos mokytojų kursus mokydama ne tik asanų bet ir diskutuodama jogos filosofiją. Georgie taip pat yra unikalios knygos „YogaPhilosophie“ autorė.

Jayne Orton

Jungtinė Karalystė

Jayne yra Iyengar Jogos Instituto Birmingeme (JK) įkūrėja, praktikuoja jogą nuo paauglystės, mokėsi pas B.K.S.Iyengar’ą keletą metų. 2000m. jai suteiktas III vyr.mokytojo laipsnis.  Jayne yra viena labiausiai patyrusių Iyengar jogos mokytojų JK, veda tarptautinius jogos mokytojų sertifikavimo mokymus Europoje ir Š.Amerikoje, įskaitant ir vyr.mokytojų ruošimą.

Mary Heath

Mary Heath

Jungtinė Karalystė

Moko ajengar jogos nuo 1973, yra sertifikuota Senior Level 3 jogos mokytoja.

Bob Blaeser

JAV

Studijavo suaugusiųjų švietimą gimtojoje JAV, praktikuoja jogą nuo 1972. Intensyviai mokėsi pas B.K.S.Iyengar’ą, vėliau studijavo Punoje (Indija), veda tarptautinius jogos mokytojų sertifikavimo mokymus Europoje, turi II vyr.mokytojo laipsnį.

B2B ir individualūs pasiūlymai

B2B

Pagal tikslus suformuojam individualią programą. Dalyviams nereikia turėti patirties. Formatas – nuo užsiėmimų įmonėje, vakarinių „komandos klijavimo“ praktikų ir labiau strateginius tikslus apjungiančių praktikų vadovams.

Kontaktai

Laisvės al.72a (IIIa., įėjimas šalia Coffee Inn), Kaunas

+37061436308

joga@ida.lt

IDA Joga